stiiliraamatu koostamine

Stiiliraamat ehk CVI – kellele ja milleks?

Stiiliraamat ehk CVI (corporate visual identity) ei ole vajalik vaid suurfirmadele – see on kasulik kõigile ettevõtetele. Eelkõige tuleb stiiliraamatu kasu välja siis, kui ettevõtte sümboolikat on vaja esitada erinevatel taustadel ja meediumitel. Valed värvikombinatsioonid, mõõdud ja paigutus võivad ettevõtte visuaali muuta tundmatuseni. Loe edasi siin “Stiiliraamat ehk CVI – kellele ja milleks?”

ettevõtte raamatupidamine algajale

Ettevõtte raamatupidamine algajale

Ettevõte toimib põhimõtteliselt nii, et ostetakse sisse ressurss, millest ettevõtja genereerib oma oskuste, teadmiste ja vahenditega mingi väljundi, mida saab teenuse või kaubana müüa. Näiteks ostetakse sisse tööjõudu ja müüakse edasi teenust. Või siis ostetakse sisse kaupa/toorainet, genereeritakse sellele juurde väärtus ja müüakse edasi. Järgneb ettevõtte raamatupidamine algajale. Loe edasi siin “Ettevõtte raamatupidamine algajale”

dokumendinäidised

Dokumendinäidised väikeettevõttele

Iga ettevõte on erinev, mistõttu ka dokumendiliigid varieeruvad ettevõtteti. Samas on ka neid dokumente, mille loomisega puutuvad kokku pea kõik ettevõtjad. Järgnevalt teengi lühiülevaate neist, viidates nii näidistele kui ka dokumendipõhjadele.

Loe edasi siin “Dokumendinäidised väikeettevõttele”

ametikirja koostamine

Ametikirja koostamine – juhtnöörid koos näidisega

Ametikiri on dokument, mis koostatakse selleks, et infot vahetada ja saadetakse enamasti kas posti või e-posti teel. Kui Sa koostad ettevõtte ametikirja, pööra tähelepanu lisaks kirja sisule ka kirja vormistamisele, kuna sellega mõjutad otseselt, milline esmamulje Su ettevõttest kirja lugejale tekib. Järgnevalt kirjutan lühidalt lahti olulisema, kuidas ametikirja koostamine välja võiks näha.

Loe edasi siin “Ametikirja koostamine – juhtnöörid koos näidisega”

SEO kodulehe optimeerimine

SEO ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks? OSA 2

Eelmises postituses (Kodulehe optimeerimine ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks OSA 1) oli vaatluse all lehesisene SEO. Seekordne postitus annab ülevaate lehevälisest SEO-st ja sellest, kuidas mõjutab Sinu veebilehe otsitulemustes väljatulemist külaliste poolt veebilehel veedetud aeg. Samuti toome välja mõned optimeerimisel abiks olevad tööriistad ja vaatame, kuidas mõõta kodulehe optimeerimise tulemuslikkust. Loe edasi siin “SEO ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks? OSA 2”

dokumentide säilitamine

Väikeettevõtte dokumentide säilitamine, arhiveerimine ja hävitamine

Iga ettevõtja huvides on, et kõik olulised dokumendid oleksid koostatud ning kergelt ja lihtsalt leitavad. Sellele aitab kaasa dokumendi elukäigu läbimõtlemine ja dokumentide liigitamine, millest oli juttu postituses Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada.  

Samuti on vajalik olulised dokumendid registreerida ning tekitada dokumendiregister ja asjatoimikud (Väikeettevõtte dokumentide registreerimine – miks ja kuidas?). Edukal dokumendihaldusel on oma osa ka sellel, kuidas toimub dokumentide säilitamine, arhiveerimine ja hävitamine väikeettevõttes. Järgnevalt teengi sellest põgusa ülevaate. Loe edasi siin “Väikeettevõtte dokumentide säilitamine, arhiveerimine ja hävitamine”

virtuaalassistent

Dokumentide registreerimine väikeettevõttes – miks ja kuidas?

Postituses Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada tõin välja põhjused, miks iga väikeettevõtja peaks oma dokumentidel silma peal hoidma ja andsin edasi mõtteid dokumendihaldusega alustamiseks. Seekord on vaatluse all dokumentide registreerimine. Tegemist on kriitilise sammuga dokumendi elukäigus, mis aitab Sul hiljem vajadusel kiiresti dokumendi juurde tagasi pöörduda ja see lihtsalt üles leida. Loe edasi siin “Dokumentide registreerimine väikeettevõttes – miks ja kuidas?”

dokumendi elukäik väikeettevõttes

Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada

Ettevõtte tõhusaks toimimiseks on oluline, et pööraksid piisavalt tähelepanu dokumentide koostamisele, nende hoidmisele ja vajadusel kiirele ülesleidmisele. Järgnevalt kirjeldangi, milline võiks välja näha dokumendi elukäik väikeettevõttes, alustades dokumentide koostamise vajadusest ja alusdokumentidest. Loe edasi siin “Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada”

reklaamimine Googles

Reklaamimine Googles: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 3

Meie kolmeosalisest postitustesarjast leiad kasulikke juhtnööre, et muuta oma toodete ja teenuste reklaamimine Googles edukaks. Esimeses osas (Google AdWords: juhtnööre edukaks turundamiseks OSA 1) tõime välja märksõnade olulised aspektid. Postitussarja teises osas (Google reklaam: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 2) vaatasime lähemalt, millele tuleks tähelepanu pöörata reklaamteksti koostamisel ja maandumislehe loomisel. Seekordne osa keskendub kampaania seadistamisele ja tulemuste mõõtmisele. Loe edasi siin “Reklaamimine Googles: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 3”

Google reklaami loomine

Google reklaam: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 2

Google AdWords on hea vahend oma toodete ja teenuste reklaamimiseks Google`is. Meie kolmeosalisest postitustesarjast leiad kasulikke juhtnööre kuidas luua edukas Google reklaam. Kui esimeses osas (Google AdWords: juhtnööre edukaks turundamiseks OSA 1) tõime välja märksõnade olulised aspektid, siis käesolevas osas vaatame lähemalt, millele tuleks tähelepanu pöörata reklaamteksti koostamisel ja maandumislehe loomisel. Loe edasi siin “Google reklaam: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 2”