logo kujundamine

Logo kujundamine on ettevõtte visuaalse identiteedi loomisel üks esimesi ja tähtsamaid samme. Meie eesmärgiks on luua logo, mis oleks visuaalselt köitev, meeldejääv, asjakohane ja omanäoline. 

Meie tööprotsess näeb välja järgmine:

  1. Esmalt kogume me Sinult informatsiooni. Oleme selle tarbeks välja töötanud küsimused, millele soovime, et juba enne logo tellimist mõtleksid – leiad need allpoolt.
  2. Anname Sulle soovi korral nõu ja teeme ettepanekuid.
  3. Seejärel loome 3-4 logokavandit.
  4. Sulle meelepäraseima kavandi viimistleme Sinu ettevõtte logoks, viies sellesse sisse väiksemad muudatused.
  5. Lisaks värvilisele logole teeme valmislogost ka heledale ja tumedale taustale sobiva mustvalge variandi.
logo kujundamine
Autor Loori Paadik

Töö tulemiks on nii trükistel kui ka veebis kasutatavad logofailid sh vektorformaat, mis võimaldab logo suurendada ja vähendada nii, et kujutise servad jäävad alati teravad ja selged ning puudub udusus. Nii saad logo kasutada näiteks nii mõõdult väikesel firmameenel (nt mälupulk) kui ka suurel fotoseinal.

Palju logo kujundamine maksab? Võta meiega ühendust ja teeme Sulle personaalse pakkumise, arvestades just Sinu ettevõtte soove ja eripärasid.

Logo kujundamine algab logoküsimustikule vastamisest. Selleks, et saaksime parima sisendi Sinu soovidele vastava ja ettevõtte eripärasid arvestava logo kujundamiseks, võta aega ja mõtle alltoodud küsimustele.

rentone
Autor Loori Paadik
  1. Millist stiili logo Sa eelistad? Logod jagunevad:
    • tekstipõhised – logo koosneb ettevõtte nimest, lisatud võib olla tunnuslause, kasutatakse kirjatähti/trükitähti, peenemat/tugevamat joont;
    • sümbolipõhised – logona kasutatakse ettevõtet iseloomustavat või muud sümbolit;
    • kombineeritud – sisaldab nii teksti kui sümbolit, seejuures võib sümbol olla domineeriv, kuid ka vaid ikooni näol.
  1. On Sul kindlaid värvieelistusi? Värve valides, lähtu nii oma tootest kui ka sihtrühmast. Hinda seejuures värvi sobivust ja seda, millist emotsiooni Sa soovid logoga edasi anda. Siinkohal mõned näited.
    • Hall – konservatiivsus, tujukus
    • Hõbe – elegants, rikkus
    • Kollane – rõõmsameelsus, õnnetunne, lapsemeelsus
    • Must – müstilisus, tõsidus, tugevus, elegantsus
    • Oranž – tervislikkus, aktiivsus, lõbusus, põnevus, elavus, sõbralikkus
    • Pruun – naturaalsus, kodusus, mugavus, hubasus
    • Punane – intensiivsus, soojus, kiirus, jõulisus, seltskondlikkus, aktiivsus
    • Roheline – keskkond, värskus, lojaalsus, rahulikkus, suhtlus, asjalikkus
    • Roosa – naiselikkus, romantika
    • Sinine – autoriteetsus, intelligentsus, tasakaalukus, jahedus, püsivus
    • Valge – tänulikkus, puhtus, jahedus, ohutus
    • Violetne – rikkus, luksuslikkus
logo kujundamine
Autor Loori Paadik
  1. Kes on Su sihtrühm, milline visuaal neid köidaks? Oluline on see seetõttu, et logo peab eelkõige kõnetama Sinu ettevõtte kliente.
  2. Millised on Sinu konkurentide logod, mille poolest soovid neist eristuda?
  3. Kus soovid logo kasutama hakata – kodulehel, visiitkaartidel, bänneril jms?
  4. Millist mõtet Soovid logoga edasi anda?
  5. Millised nimisõnad ja omadussõnad iseloomustavad Sinu ettevõtte tegevust, olemust?
  6. Kuhu soovid ettevõttega jõuda, millised on tulevikuplaanid?

Sinult logo kujundamise soovi saades saadame Sulle juba detailsema küsimustiku täitmiseks. Kui oled aga juba eelnevatele küsimustele vastused välja mõelnud, on enam kui pool tööd Sinu poolt juba tehtud.

 

Karin Kask veebisekretäri asutajaVõta meiega ühendust ja jäta logo kujundamine meie hooleks!