SEO kodulehe optimeerimine

SEO ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks? OSA 2

Eelmises postituses (Kodulehe optimeerimine ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks OSA 1) oli vaatluse all lehesisene SEO. Seekordne postitus annab ülevaate lehevälisest SEO-st ja sellest, kuidas mõjutab Sinu veebilehe otsitulemustes väljatulemist külaliste poolt veebilehel veedetud aeg. Samuti toome välja mõned optimeerimisel abiks olevad tööriistad ja vaatame, kuidas mõõta kodulehe optimeerimise tulemuslikkust. Loe edasi siin “SEO ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks? OSA 2”

kodulehe optimeerimine SEO

Kodulehe optimeerimine ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks? OSA 1

Kodulehe tegemisel tuleb arvestada kahe aspektiga. Ühelt poolt tuleb luua sisu, mis köidaks lugejaid ja vastaks nende küsimustele. Teiseks peab Su leht meeldima Google`ile, kuna nii suurendad oma lehe nähtavust. Viimasele aitab kaasa kodulehe optimeerimine. Loe edasi siin “Kodulehe optimeerimine ehk kuidas saada Googles tasuta nähtavaks? OSA 1”

töötasu tasaarvestamine

Töötasust ja sellest, kuidas toimub töötasu tasaarvestamine

Jätkame töötasu lainel. Kui eelmises postituses Töötasu maksmine, muutmine ja arvutamine – puust ja punaseks! keskendusime töötasu maksmisele, muutmisele ja arvutamisele, siis seekord on fookuses erinevad töötasu kokkulepped ja erijuhud ning töötasu tasaarvestamine.

Loe edasi siin “Töötasust ja sellest, kuidas toimub töötasu tasaarvestamine”

töötasu maksmine

Töötasu maksmine, muutmine ja arvutamine – puust ja punaseks!

Tegeledes ettevõtlusega ja omades töötajaid, tõusetuvad sageli erinevad tööõiguslikud küsimused. Üheks põletavamaks teemaks on töötasu maksmine. Järgnevalt annangi ülevaate töötasu maksmisest, muutmisest ja arvutamisest. Loe edasi siin “Töötasu maksmine, muutmine ja arvutamine – puust ja punaseks!”

dokumentide säilitamine

Väikeettevõtte dokumentide säilitamine, arhiveerimine ja hävitamine

Iga ettevõtja huvides on, et kõik olulised dokumendid oleksid koostatud ning kergelt ja lihtsalt leitavad. Sellele aitab kaasa dokumendi elukäigu läbimõtlemine ja dokumentide liigitamine, millest oli juttu postituses Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada.  

Samuti on vajalik olulised dokumendid registreerida ning tekitada dokumendiregister ja asjatoimikud (Väikeettevõtte dokumentide registreerimine – miks ja kuidas?). Edukal dokumendihaldusel on oma osa ka sellel, kuidas toimub dokumentide säilitamine, arhiveerimine ja hävitamine väikeettevõttes. Järgnevalt teengi sellest põgusa ülevaate. Loe edasi siin “Väikeettevõtte dokumentide säilitamine, arhiveerimine ja hävitamine”

dokumentide registreerimine väikeettevõttes

Dokumentide registreerimine väikeettevõttes – miks ja kuidas?

Postituses Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada tõin välja põhjused, miks iga väikeettevõtja peaks oma dokumentidel silma peal hoidma ja andsin edasi mõtteid dokumendihaldusega alustamiseks. Seekord on vaatluse all dokumentide registreerimine. Tegemist on kriitilise sammuga dokumendi elukäigus, mis aitab Sul hiljem vajadusel kiiresti dokumendi juurde tagasi pöörduda ja see lihtsalt üles leida. Loe edasi siin “Dokumentide registreerimine väikeettevõttes – miks ja kuidas?”

dokumendi elukäik väikeettevõttes

Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada

Ettevõtte tõhusaks toimimiseks on oluline, et pööraksid piisavalt tähelepanu dokumentide koostamisele, nende hoidmisele ja vajadusel kiirele ülesleidmisele. Järgnevalt kirjeldangi, milline võiks välja näha dokumendi elukäik väikeettevõttes, alustades dokumentide koostamise vajadusest ja alusdokumentidest. Loe edasi siin “Dokumendi elukäik väikeettevõttes – kuidas dokumendihaldusega alustada”

reklaamimine Googles

Reklaamimine Googles: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 3

Meie kolmeosalisest postitustesarjast leiad kasulikke juhtnööre, et muuta oma toodete ja teenuste reklaamimine Googles edukaks. Esimeses osas (Google AdWords: juhtnööre edukaks turundamiseks OSA 1) tõime välja märksõnade olulised aspektid. Postitussarja teises osas (Google reklaam: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 2) vaatasime lähemalt, millele tuleks tähelepanu pöörata reklaamteksti koostamisel ja maandumislehe loomisel. Seekordne osa keskendub kampaania seadistamisele ja tulemuste mõõtmisele. Loe edasi siin “Reklaamimine Googles: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 3”

Google reklaami loomine

Google reklaam: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 2

Google AdWords on hea vahend oma toodete ja teenuste reklaamimiseks Google`is. Meie kolmeosalisest postitustesarjast leiad kasulikke juhtnööre kuidas luua edukas Google reklaam. Kui esimeses osas (Google AdWords: juhtnööre edukaks turundamiseks OSA 1) tõime välja märksõnade olulised aspektid, siis käesolevas osas vaatame lähemalt, millele tuleks tähelepanu pöörata reklaamteksti koostamisel ja maandumislehe loomisel. Loe edasi siin “Google reklaam: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 2”

Google AdWords

Google AdWords: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 1

Google AdWords võimaldab Sul näidata oma toodete ja teenuste reklaame Google`i otsingumootoris. Meie kolmeosalisest postitustesarjast leiad kasulikke juhtnööre oma Google AdWords`i kampaaniate edukuse tõstmiseks. Käesolevas ehk esimeses osas võtame vaatluse alla märksõnade olulisuse. Loe edasi siin “Google AdWords: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 1”