blogi

Blogide levik on avanud ettevõtetele uued võimalused enda turundamiseks ja nähtavaks tegemiseks. Järgnevalt toon välja 6 konkreetset põhjust, miks alustada oma ettevõtte blogiga.

1. Blogi toob Su veebilehele liiklust!

Sinu veebileht on täis väärtuslikku informatsiooni Sinu tulevaste klientide jaoks. Kuidas see kõik nendeni viia? Siin tulebki appi blogimine. Jagades oma blogipostitusi, tutvustad seeläbi ennast ja oma teadmisi. Nii tõuseb inimeste teadlikkus Sinu brändist ja pakkumistest. Sa ei võida kunagi loteriiga, kui Sa ei osta piletit. Nii ei saa Sa kunagi oma lehele lisaliiklust, kui Sa ei tooda sisu.

Oma veebilehe liikluse jälgimisel on Sinu abimeheks Google Analytics, mis varustab Sind infoga – kes Su lehel käis, kuidas nad sinna jõudsid, millest nad huvitusid, kaua nad seal aega veetsid jms. Kasuta saadud infot oma veebilehe sisu kohandamiseks.

 

2. Blogi suurendab Sinu jälgijaskonda!

Mida rohkem postitad, seda kiiremini Su jälgijaskond kasvab. Mida suurem jälgijaskond, seda rohkem potentsiaalseid kliente. Oluline on siinjuures muidugi see, et esmatähtis on sisu. Kui postitad vähemalt korra nädalas, oled juba väga tubli!

 

3. Blogi annab Su ettevõttele hääle!

Staatiline veebileht on eelkõige informatsiooni allikas. Blogi on väga hea võimalus oma ettevõttele hääle andmiseks ja kuvandi loomiseks. Järjest olulisem on suhestuda oma kliendiga ning anda edasi oma väärtushoiakuid. Viimastel on tänapäeva klientidele väga suur mõju valiku tegemisel. Kui Sul on hääl ja selle tagant paistab välja ka isiksus, on kliendil lihtne Sinu ettevõttega samastuda ja astuda samm lähemale kliendiks saamiseks.

 

blogi annab ettevõttele hääle

 

4. Blogi kogub Sulle andmeid klientide kohta!

Esmalt aitab blogi koguda Sinu jaoks ka kvantitatiivseid andmeid (klikkide arv, huvipakkuvaimad postitused ja vähemloetud postitused). Andmete analüüsil on abiks Google Analytics.

Aja jooksul hakkavad blogipostitustele tekkima kommentaarid, mis on omakorda väärtuslik informatsioon. Tegu on kvalitatiivsete andmetega, millest saad välja lugeda, kes on Su potentsiaalsed kliendid, mida nad Sinult ootavad, mida mitte jms.

Kokkuvõttes tekib Sul sel viisil järjest detailsem ülevaade oma klientide soovidest ja vajadustest, mida oma toote/teenuse pakkumisel edaspidi aluseks võtta.

 

5. Blogi on informatsiooni allikas!

Eelnevalt mainisin, et veebileht on informatsiooni allikaks. Kui annad oma postitustes pidevalt klientidele väärtust, muutub ka blogi informatsiooni allikaks. Nii saad loodud sisust kokku kirjutada e-raamatuid, postitada igihaljaid mõtteid mõne aja möödudes taas sotsiaalmeedias. Ja muidugi saad ise neist inspiratsiooni uute postituste loomiseks.

 

6. Blogi kirjutades oled informeeritud!

Postituse kirjutamisele eelneb sageli uurimustöö, et viia ennast kurssi valdkonna hetkeolukorra ja tuleviku väljavaadetega. Selle käigus õpid juurde uusi asju ja kinnistad juba seniteatut. Seega enne, kui annad väärtust edasi oma jälgijaskonnale, lood seda enda jaoks ja oled seetõttu informeeritum.

 

blogimine

 

Saadud teadmisi saad oma ettevõtte jaoks ära kasutada, kuna teadmised, see on ju jõud. Blogides on võimalik oma teadmisi näidata ning teenida seeläbi oma jälgijaskonna austus ja usaldus. See omakorda on ajendiks, et potentsiaalsest kliendist saab reaalne klient.

Kokkuvõttes on blogi pidamine kasulik nii ettevõtjale endale kui ka kliendile. Kui klient saab blogipostitusest eelkõige kasulikke teadmisi, siis väärtus blogipidaja jaoks on laialdasem. Lisaks blogija uutele teadmistele, kasvab ettevõtte tuntus ja jälgijaskond, suureneb veebilehe liiklus, kogunevad kasulikud andmed klientide kohta, edeneb kliendisuhtlus ning tekib väärtuslik informatsioonikogum postituste sisu näol. Seega, mis muud, kui kiiresti blogima! 🙂

 Järgmises blogipostituses toon välja eduka äriblogimise algtõed.

 

Kui see postitus oli Sinu jaoks vajalik või huvitav, siis palun jaga seda!

 

Saa värsked blogipostitused oma e-mailile ja kingituseks juurdepääs e-raamatutele!