virtuaalne assistent

Oled Sa ettevõtjana tundnud, et ära tegemist vajavat tööd on kordades rohkem kui tunde päevas? Keda võtta appi – töötaja või virtuaalne assistent?

Palju tööd, vähe aega

Liiga sageli oled oma äri käimashoidmisega hõivatud sedavõrd, et ettevõtte arendamine ja ülesehitamine jäävad tagaplaanile. Selle asemel, et ettevõtet juhtida, oled hoopis ise oma ettevõtte töötajaks. Selle tulemusena jääb ettevõttel puudu kasvust, mis on ju aga iga ettevõtja eesmärgiks oma äri loomisel.

Kas palgata töötaja..

Paljud väikeettevõtjad on seisnud silmitsi küsimusega – kas on aeg palgata endale abilisi? Üheks lahenduseks on võtta tööle täiskohaga või siis osalise tööajaga töötaja. Töötaja palkamisega saad Sa oma ettevõttesse juurde inimese, kes töötab vaid Sinu ettevõtte heaks. Lisaks on töötaja palkamine vajalik, kui Sinu jaoks on oluline tema füüsiline kohalolu Sinu tööruumides.

Sageli aga alustavatel ettevõtjatel puuduvad vahendid töötaja palkamiseks – raha, tööruumid, töövahendid. Kaasnevad ju nii osalise kui ka täistööajaga töötaja palkamisega kulud töötaja leidmiseks e värbamiskulud. Sellele järgnevad töökoha loomise kulud –ruumide rent, sisustus, töövahendid, internetiühendus, mobiilside jms.

Töötajale tuleb maksta töötasu, puhkusetasu, vajadusel haigusraha, teda koolitada ja motiveerida. Töötajaga kaasneb ka maksukohustus – tööjõumaksud on ühed kõrgemad maksud meil Eestis. Üldiselt makstakse tööandjate poolt kinni ka töötaja kohvipausid ja aeg, mil töötaja tegeleb tööajast oma isiklike asjadega nt käib arsti juures, lapse jõulupeol.

 

.. või hoopis virtuaalne assistent?

Õnneks ei ole töötaja värbamine ainus lahendus, kuidas oma töökoormust vähendada. Järjest enam leiab kasutust teenuste sisseostmine virtuaalselt abiliselt. Üheks selliseks on ka veebisekretär.

 

Kes on veebisekretär?

virtuaalne assistent

Tegemist on iseseisva ettevõtjaga, kes pakub interneti vahendusel teistele ettevõtetele tugiteenuseid e põhitegevust toetavaid teenuseid nt

  • dokumendihaldus (dokumentide koostamine, haldamine, dokumendiringluse korraldamine, dokumentide arhiveerimine, kokkuvõtete koostamine)
  • infohaldus (e-maili haldus, infootsing, andmete sisestamine)
  • raamatupidamine (nii igapäevane kui ka ühekordsed tööd)
  • kujundusteenused (veebikujundus, logod, logo- ja stiiliraamatud, küljendustööd, visiitkaardid, bännerid, plakatid, kutsed jne)
  • internetiturundus (turunduskampaaniate loomine ja haldus, e-maili turunduse ja sisuturunduse sisseseadmine, blogipostituste toimetamine etteantud sisuga, veebilehe ja blogipostituste optimeerimine, kodulehe ja sotsiaalmeedia kanalite haldamine)

Veebisekretär on meeskond, mis koosneb kogenud spetsialistidest:

  • turundusspetsialistid, kellel kokku on turundusmaastikul üle 20 aasta edukat tegutsemist
  • üle 5-aastase töökogemusega noor ja andekas kujundaja,
  • üle 10-aastase töökogemusega juristist personalitööspetsialist ja dokumendihaldur,
  • enam kui 15 aastat väikeettevõtete raamatupidamisega tegelenud raamatupidajad.

Veebisekretär on Sinu partner, kellele saad delegeerida oma ettevõtlust toetatavad tegevused. Maksad vaid tehtud töö eest. Nii vabaneb Sulle aega tegelemaks oma ettevõtte põhitegevusega. Samuti jääb järjest enam aega üle panustamaks ettevõtte arengusse ja kasvu. Lisaks on sul võimalik ka lihtsalt aeg maha võtta ja veeta see Sulle oluliste inimeste ja tegevustega.

Lisaks töö ära tegemisele pakub veebisekretär Sulle teadmisi. Nimelt osutab veebisekretärist virtuaalne aasistent internetiturunduse coachingut, mille käigus omandad vajalikud teadmised ja oskused, et tegeleda ise oma ettevõtte turundamisega internetis. Lisaks aitab veebisekretär leida vastuseid tööõiguslikele küsimustele.

Kuidas siis jääb? Saad ise kõigi töödega hakkama, palkad töötaja või on parim lahendus kaasata virtuaalne assistent – veebisekretär?

Kui see postitus oli Sinu jaoks vajalik või huvitav, siis palun jaga seda!