Google AdWords

Google AdWords: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 1

Google AdWords võimaldab Sul näidata oma toodete ja teenuste reklaame Google`i otsingumootoris. Meie kolmeosalisest postitustesarjast leiad kasulikke juhtnööre oma Google AdWords`i kampaaniate edukuse tõstmiseks. Käesolevas ehk esimeses osas võtame vaatluse alla märksõnade olulisuse. Loe edasi siin “Google AdWords: juhtnööre edukaks turunduseks OSA 1”

uus isikuandmete kaitse üldmäärus GDPR

Lihtne juhend: kuidas viia uus isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR) ja veebileht omavahel kooskõlla

25. mail 2018 jõustunud EL-i isukuandmete kaitse üldmäärus ehk GDPR reguleerib füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ja isikuandmete vaba liikumist. Veebisekretäri kodulehe haldajana töötlen minagi isikuandmeid. Järgnevalt annangi ülevaate, kuidas on näinud välja uue isikuandmete kaitse üldmääruse rakendamine veebisekretäri lehel, et vajadusel saaksid Sinagi oma veebilehel lihtsalt ja kiiresti teha vastavad muudatused.

Loe edasi siin “Lihtne juhend: kuidas viia uus isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR) ja veebileht omavahel kooskõlla”

majandusaasta aruanne

Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 4

Eelnevates osades tegime sissejuhatuse raamatupidamisse (osa 1), tutvusime raamatupidamise sise-eeskirja ja kontoplaaniga (osa 2) ning raamatupidamiskannetega (osa 3). Seekordses viimases osas on vaatluse all deklaratsioonid ja aruanded s.h majandusaasta aruanne. Loe edasi siin “Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 4”

Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 3

Kui kahes eelmises osas (osa 1, osa 2) olid vaatluse all eelkõige raamatupidamisega seotud dokumendid, siis nüüd tuleb juttu raamatupidamisest endast. Vaatame lähemalt, mis on raamatupidamiskanne, kirje, deebet, kreedit, aktiva, passiva ja tekkepõhine eelarve. Loe edasi siin “Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 3”

raamatupidamise sise-eeskiri

Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 2

Teadlik ettevõtja ei pea oma raamatupidamist tegema ise, kuid raamatupidamise algtõdedega kursisolemine aitab teha oma ettevõtte arengu osas tarku ja informeeritud otsuseid. Kui eelmine osa käsitles lähemalt raamatupidamise korralduslikku poolt ja algdokumentide olulisust, siis käesolevas postituses on vaatluse all raamatupidamise sise-eeskiri ja kontoplaan. Loe edasi siin “Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 2”

ettevõtte raamatupidamine

Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 1

Iga ettevõttega kaasneb raamatupidamiskohustus. Sõltumata sellest, kas ettevõtja otsustab raamatupidamist teha ise või laseb selle teha raamatupidajal, on ettevõtte raamatupidamine juhatuse vastutada, kelleks on aga enamasti ettevõtja ise. Selleks, et olla edukam ja teadlikum ettevõtja, on oluline mõista raamatupidamise algtõdesid. Loe edasi siin “Mida mikro- ja väikeettevõtja raamatupidamisest teadma peaks OSA 1”

e-kirjade haldamine

Lihtsad nipid e-mailide haldamiseks

Kellel meist ei oleks inbox täis erinevaid müügipakkumisi, kutseid, meeldetuletusi, klientide pöördumisi, tagasisidet, koostööpakkumisi, kolleegide palveid, õnnitlusi jms. Kuidas oma e-maili haldusega edukalt toime tulla s.t oluline ebaolulisest eraldada, postkastis kord luua, õigeaegselt vastused teele panna sealjuures ajakulu optimeerida? Just sellest järgnev postitus räägibki. Loe edasi siin “Lihtsad nipid e-mailide haldamiseks”

sotsiaalmeedia turundus

Ettevõtjate suurimad vead sotsiaalmeedia kasutamisel

Sotsiaalmeedia on võimas tööriist, millega oma ettevõtte tuntust tõsta, järgijaskonda suurendada ja klientidega suhelda. Sellest tulenevalt on sotsiaalmeedia kasutamine ettevõtete seas järjest kasvanud. Järgnevalt olen välja toonud suurimad vead, mida vältida ja lahendused, mida rakendada, et olla ettevõtjana sotsiaalmeedias edukas. Loe edasi siin “Ettevõtjate suurimad vead sotsiaalmeedia kasutamisel”

äriblogimine

Eduka äriblogimise algtõed

Oma eelmises postituses tõin ma välja kuus põhjust, miks alustada oma ettevõtte blogiga. Kui oled otsustanud äriblogimisega peale hakata, on järgnev just Sinu jaoks. Käesolevast postitusest leiad elementaarsed juhtnöörid, mida edukaks äriblogimiseks vaja läheb. Loe edasi siin “Eduka äriblogimise algtõed”